zaterdag 26 november 2016

Spelderholt

Ik parkeer de auto tussen Hoenderloo en Apeldoorn op P Waterberg. Het is koud en mistig. Echt november weer. Ik heb een wandelrondje van 13,5 km uitgezet.
 
Wildobservatiepunt De Ringakker. Geen beesten te zien...
 
Na ongeveer 5 km een schitterend paadje, slingerend met veel hoogteverschillen, dwars door het bos.
 
De temperatuur is nog onder nul. Prachtig zo de rijp aan de draden.
 
Ook van dit seizoen kan ik genieten. Je waant je soms alleen op de wereld.
 
Salamandergat.
 
Werk van het campagneteam van Groen Links?
 
De zon breekt zich door de mistlaag heen. Mooi schouwspel.
 
Na ruim 13km in 2 uur en 2 minuten ben ik weer terug bij de auto. Het was heerlijk wandelen. Thermosflesje koffie onderweg ga ik ook vaker doen bij dit koude weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten