zaterdag 1 juli 2017

Druilerig, deel 2....

Nou ja zeg, het is wat.... Vorige week ook al regen gehad, nu is het weer nat. Dit keer start ik vanaf de parkeerplaats aan de Apeldoornsestraat tussen Voorthuizen en ?
De bedoeling is een wandeling van 20 km binnen 2 uur en 45 minuten.

Watergraafsmeertje.


Wilde Kamp, net ten oosten van de weg tussen Garderen en Stroe.


Mijn vriend: Oliver Hardy

Wow, da's een record. 7,6 km in één uur!

Combinatie van wolken en dichte bomen geeft een erg donker bos. Dit is op de Laak.

Het Solse Gat.

Van het Solse Gat in een rechte lijn naar Schovenhorst, met het Arboretum.

De bostoren bij Schovenhorst.

Ruim 15 km in 2 uur. Ik lig nog op schema.

Vanaf nu wordt het minder leuk. Het regent continu, ik begin behoorlijk nat te worden. De vraag is natuurlijk of dat van het zweet is of de regen.

Na 2 uur en 41 minuten heb ik ruim 20 km afgelegd en ben ik weer bij de auto. Heel even breekt de zon door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten