zaterdag 18 november 2017

Kreelsepad Edese Hei

Startpunt: parkeerplaats kazerne Apeldoornseweg/Hessenweg.
Vanaf hier start ik voor een wandeling van ruim 19 km, eerst naar het noorden en dan met de klok mee een rondje via Mossel. De lucht begint er dreigend uit te zien...

Pff, lekker intensief zo'n mul zandpad.

Uitzicht vanaf de Valenberg.

Ik wandel grote stukken van het Kreelsepad, zo blijkt. Een nieuw klompenpad dat volgende week wordt geopend.

De Mossel.

Inmiddels regent het al een half uur. Vandaar dat ik maar op mijn waterdichte camera over ga i.p.v. de telefoon die nu goed ingepakt zit.

Maar... na regen komt zonneschijn. Hier de Edese hei.

De smalle paadjes zijn flink vol geregend.

Dit is de gelopen route. Ruim 19 km in 2 uur en 38 minuten. En dat tempo was niet altijd even makkelijk op de zwaardere stukken.
Ik heb voor het eerst mijn nieuwe Garmin Forerunner 935 uitgeprobeerd. Meet hartslag aan de pols, geeft routes ook heel mooi weer een een trilling als ik af moet slaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten