zaterdag 4 november 2017

Tussen Leuvenum en Harderwijk

De dag begint met zon, dus ik ga op tijd op pad voor een lange wandeling van 20km. Dit keer in het gebied tussen Leuvenum en Harderwijk. Het is een half uur rijden tot de parkeerplaats aan de Jonkheer Doctor C.J. Sandbergweg. Dat past niet eens in een adresvenster van een enveloppe.

Het Cyriasische Veld.

Volop herfst met zonlicht tussen de laatste blaadjes door. Bij de Haspelberg in de buurt.

Verdeelstation. Niet  mooi waar wel noodzakelijk.

Houtsnijwerk.

Ik heb geen idee wat dit is, kan er ook niets over vinden.

Aankomst bij het Beekhuizerzand, eigenlijk een militair oefenterrein.

Oef, dat wordt zwaar. Ruim 1,5km door het mulle zand. Een tempo van 7km/uur zal hier niet lukken.

Na het Beekhuizerzand het Leuvenhorst in, op weg naar de Leuvenumse beek.


De Leuvenumse Beek. Een schitterende plek in het bos, zeker zo met de zon die tussen de bladeren door schijnt. Ik spreek ook nog een man uit Zwolle die hier speciaal gekomen is om foto's te maken.

Het enige moment dat de zon even weg is.

Na bijna 20km in 2 uur en 47 minuten (7.2 km/uur) ben ik weer terug bij de auto. Prachtig gebied. Ik was hier nog niet eerder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten